GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)

Hogy történik a közös munka?

Küldd el elérhetőségeid (név, cégnév, e-mail-cím, telefonszám) és a kiszervezni kívánt feladatokkal kapcsolatos elképzeléseid (projekt jellegű  vagy állandó megbízás, delegálandó feladatok, fontos határidők, stb.)  az info@virtassistant.hu e-mail-címre vagy töltsd ki a kapcsolatfelvételi űrlapot. Megkereséseddel kapcsolatban 1-2 napon belül visszajelzek megadott elérhetőségeid valamelyikén. Ezt követően előre egyeztetett időpontban rövid online (esetleg személyes) megbeszélésen egyeztetjük a munka legfontosabb részleteit. A megállapodás feltételeit szerződésben rögzítjük, melyben mindkettőnk érdekei és kötelezettségei feltüntetésre kerülnek. Ezután kezdődhet az együttműködés!

Bizalmatlan vagy a virtuális asszisztensekkel szemben?

Etikus virtuális asszisztensként a VAM által lefektetett etikai kódexnek megfelelően végzem a munkám. Odafigyelek a bizalmas céges adatok diszkrét kezelésre, védelmére és a munkához szükséges technikai feltételek biztosítására.

Akár egy alkalmazott kiválasztásánál, az egyeztetések során személyesen / virtuálisan is megismerhetsz. Ezt követően szerződést mindkettőnk érdekeit figyelembe véve kötjük meg. Ha pedig továbbra is kételyeid lennének, kezdetben választhatsz egy rövid fix időre szóló együttműködést, amikor tesztelheted hogyan tudunk együttműködni.

Mettől meddig tart a munkaidő?

Rugalmasan, saját időbeosztásomnak  megfelelően (akár hétvégén, akár esti munkavégzéssel is) az előre egyeztetett határidőknek megfelelően végzem el a rám bízott feladatokat.

Az esetleges félreértések elkerülése végett a munkával kapcsolatos kommunikáció e-mailben történik. Így mindkét fél számára visszakereshetőek a kiszervezett feladatok pontos részletei, határidejei.

Sürgős esetekben, kiegészítő információk tisztázása esetén 8:00-17:00 óra között is telefonon is elérhető vagyok. 

Milyen jellegű munkákkal fordulhatsz hozzám?

Eseti jellegű projekteket és rendszeres megbízásokat is vállalok.  Keress bizalommal a szolgáltatások között felsorolt munkákkal, de akár akkor is, ha egyedi kérés, szoftver használatában tudok segíteni. Szívesen tanulok, örömmel mélyedek el újabb ismeretanyagok, programok elsajátításában. Ráadásul betanulás időtartama kedvezményes díjazással kerül elszámolásra.  

Mennyibe kerülnek a szolgáltatásaim?

Mivel minden vállalkozás egyedi feladatokkal rendelkezik, így a rám bízott munkák összetettségének és pontos részleteinek függvényében tudok személyre szabott ajánlatot adni. Nagyságrendileg 5000 Ft-os órabérrel kalkulálj, mely ÁFA mentes összeg – így nem kell utána külön ÁFA-t fizetned. Összehasonlításképp ez olcsóbb, mint egy éttermi vacsora, nagyjából fele egy autószerelő munkadíjának, körülbelül megfelel egy órás masszázs vagy egy angol nyelvóra árának.

Hogy történik a számlázás és fizetés?

A számlák a szerződésben megállapodott feltételeknek megfelelően a Számlázz.hu rendszerén keresztül kerülnek kiállításra. Alapesetben havi elszámolással dolgozok. Az átutalásos fizetését a számla kiállítást követő 8 napon belül várom el partereimtől. Indokolt esetben, a fentiektől előre egyeztetett feltételekkel el tudok térni.